Reklamace zboží

Poškozená zásilka

Při převzetí zásilky je příjemce zásilky povinen zkontrolovat neporušenost obalu. Pokud je zásilka viditelně poškozena, příjemce musí odmítnout převzetí zásilky. Ihned po převzetí zásilky je příjemce povinen zkontrolovat obsah této zásilky. V případě poškození obsahu zásilky je příjemce povinen tuto skutečnost nahlásit přepravní společnosti nejpozději do sedmi (7) dnů od doručení zásilky.

Při nedodržení těchto podmínek (odst. 6.4. všeobecných obchodních podmínek) nemůže být uplatněna případná reklamace tohoto zboží.

Reklamace zboží

Použijte reklamační formulář, pokud jste:

 

•  obdrželi jiné zboží

•  nesouhlasí množství

•  zboží má výrobní vady

 

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji

Tiskopis pro uplatnění reklamace

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné