Poškozená zásilka
Zboží zasíláme v kartonovém obalu obalené bublinkovou fóliií a odolnou páskou, abychom zboží chránili před nárazy a protržením. Přesto doporučujeme zkontrolovat zásilku před jejím přijetím.
Je-li zásilka poškozená, postupujte některým z těchto postupů:
• nepřebírejte zásilku z důvodu poškození. Až se nám zásilka vrátí (ca 2 dny)
zašleme Vám zboží znovu.
• nebo ji převezměte s výhradou. Rozbalování zboží dokumentujte, např. fotkami.
Je-li zboží poškozené, obraťte se na nás, reklamaci s přepravcem vyřídíme sami.
Reklamace zboží
Použijte reklamační formulář, pokud jste:
• obdrželi jiné zboží
• nesouhlasí množství
• zboží má výrobní vady
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji.
Tiskopis pro uplatneni reklamace