» Reklamace zboží


Poškozená zásilka

 

Zboží zasíláme v kartonovém obalu obalené bublinkovou fóliií a odolnou páskou, abychom zboží chránili před nárazy a protržením. Přesto doporučujeme zkontrolovat zásilku před jejím přijetím.

 

Je-li zásilka poškozená, postupujte některým z těchto postupů:
 

•  nepřebírejte zásilku z důvodu poškození. Až se nám zásilka vrátí (ca 2 dny)

zašleme Vám zboží znovu.

 

•  nebo ji převezměte s výhradou. Rozbalování zboží dokumentujte, např. fotkami.

Je-li zboží poškozené, obraťte se na nás, reklamaci s přepravcem vyřídíme sami.

 



Reklamace zboží
 
Použijte reklamační formulář, pokud jste:

 

•  obdrželi jiné zboží

•  nesouhlasí množství

•  zboží má výrobní vady

 

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji.

Tiskopis pro uplatneni reklamace